Podjazdy:1530 m

Kraków i inne zadupia...;)

Poniedziałek, 19 sierpnia 2013 · dodano: 19.08.2013 | Komentarze 4

Takie tam "pitu pitu" na szosie w ramach relaksu:)

Do Krakowa jak tylko wjechałem,tak szybko wyjechałemn...sakramencki ruch,ale już jazda po Bielańsko-Tynieckim i Rudniańskim Parku Krajobrazowym (jak to brzmi! hehe),prawdziwa przyjemność.To poprostu tereny między Chrzanowem a Krakowem,drogi nienajlepsze,ale widoki fajne i niemal zerowy ruch samochodów:)
Myślałem że znam już wszystkie traski w tych okolicach,ale trochę pobłądziłem i znalazłem fajny kawałek asfaltu z serpentynkami wzdłuż potoku Rudno:)
Do zaliczenia w druga stronę:)

Na koniec oczywiście kultowy podjazd i zjazd w okolicach Miękini,za bardzo się jednak nie rozpędzałem,życie mi jeszcze miłe,a wzrok już nie ten hehe

Całość objechałem na jednym ciastku,tłuszczu własnym... i kilku litrach napojów mniej lub bardziej isotonicznych...;)

Nowa Góra:)

A tak na marginesie,z ciekawszych rzeczy,zobaczyłem coś takiego i nie byłbym sobą gdybym nie skomentował...

hehe...właściciel nieruchomości ma chyba problem z rodakami Polakami w Przenajświętszej Rzeczpospolitej,gdzie ponoć jest 95 % katolików...
A może okrada go pozostałe 5 %?;)

Widać że policja mu nie pomaga i tylko udaje że poszukuje złodziei,jak zwykle...no to w desperacji odwołuje się naiwnie do sumień złoczyńców hehe...,tylko czy nie wie,że nawet jeśli złodzieja ruszy sumienie,to "od ręki"załatwi sobie "umorzenie sprawy"przez księdza przy konfesjonale...?;)

Ale to tylko tak na marginesie...udany rowerowy dzień:)