avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139102.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Sierpień, 2011

Wakacje się kończą...

Niedziela, 28 sierpnia 2011 · dodano: 29.08.2011 | Komentarze 2

...i bardzo dobrze!:))) Już mi brakowało pomysłów na wypady z chłopakami.Jaworzno to nie Kraków,gdzie atrakcje na każdym kroku.Jednak i w Jaworznie jest wiele fajnych miejsc godnych zwiedzenia.Nawet chyba najwyższy komin w Polsce to jakaś ciekawostka...

[img]http://images.photo.bikestats.eu/zdjecie,600,213470,20110829,wspolna-fotka.jpg[/img

Janusz507...

Sobota, 27 sierpnia 2011 · dodano: 28.08.2011 | Komentarze 5

Kolejny dzień nieznośnego upału.A więc trzeba się ochłodzić,najlepiej nad wodą na Sosinie.
Gdy zbieraliśmy się do domu,zaczepił nas jakiś podchmielony koleś,mówiąc że mnie zna...
Zaprosił mnie na piwo,a chłopaków na lody.No i zaczął opowiadać że dużo dobrego o mnie słyszał,że on też lubi jeżdzić na rowerze i jakbym chciał to on chętnie się do mnie przyłączy.
Zapewniał nawet że ma profil na "bikestats"-napisał mi na kartce Janusz507.
Na dobrego bikera nie wyglądał,wyraźna nadwaga,rower byle jaki,widoczne problemy spowodowane chorobą alkoholową...
Bardzo mnie prosił żeby mógł ze mną jeździć,zgodziłem się niechętnie,zastrzegając że najpierw potrenuje kilka tygodni z moim młodszym synem.
No i koniecznie musi odstawić alkohol!:)))
Wymieniliśmy się numerami telefonów,jednak jego numer szybko skasowałem w telefonie,jednocześnie ciesząc się że to wątpliwej przyjemności spotkanie,szybko się skończyło...

;) To takie moje specyficzne poczucie humoru,a Jasiek z reguły nie jest obrażalski...:)))

Co Ci powiem...

Piątek, 26 sierpnia 2011 · dodano: 26.08.2011 | Komentarze 1

...to Ci powiem,ale Ci powiem.CIEPŁO!
Wypad nad zalew Dziećkowice z synami:)

TYS PROWDA!!!

Wodny świat ...

Czwartek, 25 sierpnia 2011 · dodano: 25.08.2011 | Komentarze 3

...ale nie dla mnie.
Objeżdżam z synami wszystkie wodne obiekty w okolicach Jaworzna,tym razem basen w Chrzanowie "Kątach".
Jeśli chodzi o wodę,to najbardziej lubię tą wymieszaną z jęczmieniem i chmielem...

Nikt mnie nie zmusi żeby się stąd ruszyć!.Jestem po nocnej zmianie,spałem 4 godziny,a wodę miałem pod sitem po pracy!:)))

Dolce vita...

Wtorek, 23 sierpnia 2011 · dodano: 23.08.2011 | Komentarze 5

...czy jakoś tam:))

Wakacje się kończą,pogoda dopisuje,trzeba korzystać-bo już za miesiąc będziemy rozpalać w piecach:))
Wypad nad zalew Sosina.

Mógłbym tak leżeć bez końca,ale nawet na tą gazetą trzeba zarobić.Dzisiaj do pracy na 22 00...

Lysa Hora,czyli ...

Poniedziałek, 22 sierpnia 2011 · dodano: 22.08.2011 | Komentarze 12

...co się odwlecze to nie uciecze:)
Jaworzno-Oświęcim-Pszczyna-Bielsko-Biała-Cieszyn-Dobra-Łysa Góra--Cieszyn-Katowice-z Katowic powrót autobusem 25 km,nie chciałem ryzykować jazdy po zmroku.

Łysa Góra 1324mn.p.m.-najwyższy szczyt pasma Beskidu Morawsko Śląskiego.
Od dawna planowałem ten wyjazd,ostatni raz...wczoraj:)Dzisiaj jednak pełna mobilizacja,telefon do pracy o dzień urlopu i jazda.Wprawdzie dzisiaj miałem na noc,ale w pracy trzeba być wypoczętymi..trzeźwym.Wiadomo-regulamin i przepisy BHP:))
Nie będę ściemniał że podjazd "wziąłem"na raz,było cholernie stromo i kilka razy stanąłem.Zabrakło miękkich przełożeń,w nogach 150km,no i oszczędzałem siły na powrót.A może po prostu jestem cienki Bolek?;)
Sama trasa dojazdu i powrotu głównymi drogami o dużym natężeniu ruchu,jednak w tym przypadku cel uświęcał środki,bo ta góra to była sprawa honorowa...

Jak widać na fotkach,ja w roli głównej-to taki rodzaj samouwielbienia:)))

Łyso mi...

Niedziela, 21 sierpnia 2011 · dodano: 21.08.2011 | Komentarze 6

...bo na dzisiaj planowałem wypad na Łysą Górę w Czechach,jednak już wczoraj mój stan psychofizyczny podpowiadał że to nie ten dzień.Mówiąc wprost,byłem po prostu zmęczony codziennymi obowiązkami.Jednak dla synów znalazłem czas,by zrobić objazdową wycieczkę po Jaworznie.
Na Pechnik do rodziców,na Sosinę,do kamieniołomu,na działkę dziadka(Warpie)-mój stan psychofizyczny uległ zdecydowanej poprawie:))

Grill to już tradycja,nie mogę sobie odmówić:))

Trampolina...

Sobota, 20 sierpnia 2011 · dodano: 20.08.2011 | Komentarze 2

Krótko z synami nad zalew Dziećkowice.
Zwykle jeździmy na Sosinę,ale tam ceny jak w Zakopanem:(A tutaj trampolina za darmo,mniej ludzi,piwo tańsze...

Hej,góry moje...

Poniedziałek, 15 sierpnia 2011 · dodano: 15.08.2011 | Komentarze 8

...ulubione!:))

Jaworzno-Oświecim-Bielsko Biała-Szczyrk-Wisła-Istebna-Koniaków-Żywiec-Andrychów-Zator-Jaworzno

Wieczorem w niedzielę Janusz dzwoni z pytaniem gdzie jedziemy?. W góry odpowiadam,pasuje zrobić ze dwie setki a wyczuwając przez telefon woń alkoholu,poradziłem żeby odstawił piwo bo ruszamy o 6 00.:))
W umówionym miejscu stawiliśmy się nieco "wczorajsi",jednak prysznic w postaci intensywnej krótkiej ulewy,skutecznie nas orzeżwił!:))Później jednak pogoda dopisała:)
Dalej to już totalna improwizacja,po drodze na bieżąco ustalaliśmy gdzie jedziemy i wyszła całkiem fajna trasa,"góra -dół","góra -dół"...
Większe podjazdy to...
Salmopol 934m
Podjazd pod tzw Zameczek czyli rezydencję prezydenta RP-kto był ten wie:)ok.600m?
Ochodzita 732m
Kocierz 718m
Dodatkowo po drodze osiągaliśmy szczyty dobrego humoru!:))

]

Na zakończenie,kocie powitanie w domu:))

Na szosę...

Niedziela, 14 sierpnia 2011 · dodano: 14.08.2011 | Komentarze 2

...byłem dzisiaj umówiony,niestety nic z tego nie wyszło:(
Udało się jednak wyskoczyć na Sosinę z Michałem i Piotrem,chciałem jechać na Dziećkowice ,ale dla nich to już za blisko (tak powiedzieli):))-a dla mnie Sosina zaczyna się robić "za daleko":))
Jutro wolne,nastawiam budzik na 5 00!