avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139447.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Relaks...:)

Czwartek, 12 września 2013 · dodano: 12.09.2013 | Komentarze 3

Po Jaworznie i okolicach km na góralu z trzech dni:)
Sprawy do załatwienia,zakupy,przyjemności...

Fotek brak,ale żarcik zawsze można dodać na rozluźnienie hehe...

W sobotę Rajcza Tour....ostatni nie będę,to pewne hehe,zawsze ktoś tam złapie kichę,wywali się,zepsuje rower...;)

gustav
| 16:16 czwartek, 12 września 2013 | linkuj na tour de rybnik tez miałem takie rozkminki, że ostatni nie będę, bo coś tam coś tam hehe no i nie byłem :D
tlenek
| 16:05 czwartek, 12 września 2013 | linkuj Nie złap kichy na zjeździe do Korbielowa :P na tym "kraterze"
Powodzenia!
| 15:17 czwartek, 12 września 2013 | linkuj Rajcza Tour to prawie jechałeś ostatnio, więc myślę, że kilku zawodników łykniesz bez problemu. Pogoda ma być taka, że trzeba będzie ostro kręcić, żeby było ciepło, hehe. Powodzonka!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iedyn