avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139447.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Maks. pr.: km/h

10km

Środa, 25 września 2013 · dodano: 25.09.2013 | Komentarze 6

Po lesie,bieganie przez truchtanie:)

Żarcik taki,bo zawsze jestem na bieżąco co się wokół mnie dzieje...;)

Myślenie nie boli...;)

Aż mnie świeżbią palce aby coś dodać o Terlikowskim,ale to może przy innej okazji,jak znowu pobiegam sobie hehe
Kategoria buty

| 07:43 czwartek, 26 września 2013 | linkuj Trzeba było się uczyć hehe..posiadłem wyjątkową umiejętność opierdalania się w robocie,a jednocześnie sama praca wykonana:)
| 08:23 środa, 25 września 2013 | linkuj Ok,zobaczy się,muszę tylko znaleźć chwilę...ale to pewnie w pracy hehe,taka praca:))
| 08:10 środa, 25 września 2013 | linkuj Hahahaha, o, już jest :DDDDD
| 08:10 środa, 25 września 2013 | linkuj Tomasz, w ogóle nie wykorzystujesz możliwości ''nowego'' biekstats - zmień sobie rodzaj aktywności na bieganie - wtedy możesz wpisać sobie przebieg, którego Ci nie doliczy do rowerowego dystanu:) ps. nie widać żarciku :/

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iaiwr