avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139242.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Sprzedam!...)

Poniedziałek, 28 października 2013 · dodano: 28.10.2013 | Komentarze 3

Niedrogo,aluminiowa rama Meridy w rozmiarze XL,karbonowy widelec,kompaktowa korba Shimano,przerzutka przednia Ultegra,sztyca,siodło.
Do wymiany łożyska supurtu:)
Rama spawana na połączeniu górnej rury i rury podsiodłowej z powodu nieprawidłowego użytkowania przezemnie, jest ok,teraz to tylko sprawa estetyki:)

Info na priv:)

hehe...nadal mam problem z obracaniem fotek na nowym kompie z "ósemką";)

| 23:36 piątek, 1 listopada 2013 | linkuj pff...jak nikt nie chce kupić,wywalam na złom:)
tlenek
| 14:13 poniedziałek, 28 października 2013 | linkuj Jak zrobi to ktoś kto zna sie na spawaniu aluminium, to będzie trzymać, i pojeździ jeszcze tysiące km. Dobry spawacz+lakiernik i masz rame jak nówke :)
Hipek
| 12:34 poniedziałek, 28 października 2013 | linkuj Pytanie tylko trochę związane: jak wygląda temat spawania ram? Moja stara rama pękła mi na wysokości rury sterowej (na poprzecznej belce ramy) i zastanawiam się czy warto i czy będzie to trzymało.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa asnas