avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139242.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Imielin...:)

Środa, 30 października 2013 · dodano: 31.10.2013 | Komentarze 3

Do zaprzyjaźnionego sklepu rowerowego,po odbiór zamówionego towaru:)
...
Mniam!:)

...na razie zero aktywności z mojej strony,nieco chory się zrobiłem...,zimne browary po robocie o 22.30,przy niskiej temperaturze to jednak nie był dobry pomysł:)
Leczę się...tym samym co mi zaszkodziło tylko na gorąco,ale z odpowiednimi naturalnymi dodatkami hehe...zawsze pomaga!:))

| 23:47 piątek, 1 listopada 2013 | linkuj Niezła rura z duża dziurą...
tlenek
| 13:53 czwartek, 31 października 2013 | linkuj Chyba Ci jakiś wybrakowany towar sprzedali, z taką wielką dziurą :)
Zdrowia, do testowania nowego sprzętu :)
| 09:04 czwartek, 31 października 2013 | linkuj hehe, no to zdrówka, jak to śpiewał pewien metalowy zespół na M.: walcz ogniem z ogniem :D ps.sprzęcicho zacne :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa siedy