avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139242.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Kraków...:)

Środa, 25 grudnia 2013 · dodano: 25.12.2013 | Komentarze 6

Jaworzno-Krzeszowice-Kraków-Zabierzów-Jaworzno

Podoba mi się taka zima,nie ma to tamto hehe..gdyby tylko nie ten południowy wiatr.Ale to pewnie halny jest sprawcą takich anomalii pogodowych:))

Jaworzno-Krzeszowice-KRAKÓW-Zabierzów-Jaworzno

Podoba mi się taka zima!-nie ma to tamto hehe...gdyby tylko tak mocno nie wiało z południa,ale to pewnie halny jest sprawcą takich anomalii pogodowych:))

Nie do końca ogarnąłem zmiany na BS,dlatego taki chaos hehe...nie chce mi się nic poprawiać:)

| 16:08 czwartek, 26 grudnia 2013 | linkuj Mnie śnieg już nie bawi,wyrosłem hehe...
| 22:09 środa, 25 grudnia 2013 | linkuj Tomasz wariacie, ładnie pokręcone! ;) Zima spoko dopóki się nie wjedzie w las :/ Ja chcę śniegu! :D
| 19:47 środa, 25 grudnia 2013 | linkuj hehe...jak powiedziałem tak robię,nie dam się "świątecznej gorączce".Jutro znowu rower z ekipą:)
| 19:22 środa, 25 grudnia 2013 | linkuj Postanowienie świątecznego jeżdżenia widzę skrupulatnie realizowane :-) Ładny dystans i rower :-)
tlenek
| 17:11 środa, 25 grudnia 2013 | linkuj Po 2,5 miesiącach wróciłem do domu, i mając czas chciałem coś pokręcić, a tu się nie da bo tak wieje :/
Widzę że testy nowej ramy na całego :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa nekzz