avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139242.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Integracja...:)

Czwartek, 26 grudnia 2013 · dodano: 26.12.2013 | Komentarze 5

Jeden z lepszych wypadów w roku!-a ja nadal nie ogarniam nowych zasad dodawania wpisów hehe...nalżzy czytać i oglądać od dołu:))

Następny wpis będzie ok,udam się po pomoc:)

pozdro

piofci
| 17:11 sobota, 28 grudnia 2013 | linkuj yeah myślałem, że nie wstawisz foty z szopką :D Zajebisty wypad!
| 15:00 piątek, 27 grudnia 2013 | linkuj skąd wiesz?
| 22:49 czwartek, 26 grudnia 2013 | linkuj No fajnie, wygląda mi to na taką nieformalną zakrapianą wigilijkę rowerową, tylko alkohol sprytnie poukrywany ;)
demek
| 18:35 czwartek, 26 grudnia 2013 | linkuj Nie uzywam wstawiania fot przez bikestats a wrzucam "ze swojego" zrodla bo wpiy dodaje normalnie, i wyglada na to, ze z fotami cos sie pozmienialo.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa educz