Rower:Merida

Salmopol+Przegibek...:)

Niedziela, 16 lutego 2014 · dodano: 16.02.2014 | Komentarze 10

Ależ mnie ciągnie w te górki!:))

Jaworzno-Oświęcim-Wilamowice-Kobiernice-Żywiec-Szczyrk-SALMOPOL 934mnpm-Szczyrk-Bielsko Biała-PRZEGIBEK 663mnpm-Kobiernice-Wilamowice-Oświęcim-Chrzanów-Jaworzno

Z Salmopola miałem ochotę zjechać z drugiej strony i wracać do domu przez Wisłę i Ustroń,ale szybka kalkulacja czasu,nie zdążę przed zmrokiem...
Znalazłem jednak czas,aby w drodze powrotnej wdrapać sie jeszcze na Przegibek,a tam na podjeździe sympatyczne spotkanie z Kubą(k4r3l)...tak,tak,to ten sam koleś co organizuje bajkstatowiczom teamowe stroje hehe...(patrz forum BS).

Kuba wraca z ustawki bielskich pogromców beskidzkich szczytów,na szczycie chwila na regenerację,cukry proste,oscypki,pogaduchy...Zjeżdżamy do Międzybrodzia i dalej na most do Porąbki.
Ależ miałem ochotę towarzyszyć Kubie do Andrychowa przez Wielką Puszczę!!! i zaliczyć jeszcze jedna konkretną górkę,ale znowu szybka matematyka w głowie...nie zdążę...:)
Rozjeżdżamy się każdy w swoją stronę,od Chrzanowa jeszcze rundka po górkach przez Balin do centrum i do domu,ot tak dla równego rachunku hehe...