avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139717.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Relaks...:)

Niedziela, 2 marca 2014 · dodano: 02.03.2014 | Komentarze 5

Jaworzno-Chrzanów-Oświęcim-Porąbka-WIELKA PUSZCZA-Andrychów-Zator-Chrzanów-Jaworzno

Standardowa ulubiona traska na szosę,tym razem z Aniutą:)
W Porąbce umawiamy się z Kubą,który szwęda się bez celu po okolicy,zapewne unikając większych ludzkich skupisk,aby nie zobaczyli go na rezerwowym złomku hehe...
Standardowo to było tylko do podjazdu na Beskidek...takiego cyrku to jeszcze nie przeżyłem w tym miejscu,no ale jak zwykle w przypadku wyjazdów z Aniutą,musiałem wykazać się cierpliwością i zrozumieniem hehe...cytat z filmu mi się przypomniał...

"za babą panie to nie nadążysz!"...w sensie,za cholerę ich nie zrozumiesz:))

Kuba jeszcze nam towarzyszył dłuższy kawałek w stronę Zatora,gdzie po drodze mieliśmy jeszcze posiedzieć przy integracyjnym browcu,ale pogoda kompletnie się posrała.Z 13 stopni zrobiło się 3...jakies ZŁO musi sie czaić w tej pogańskiej okolicy,nie ma to tamto hehe...Żegnamy się wylewnie,a my jeszcze wpadliśmy w Zatorze na kebaba i coś ciepłego do picia:)
Więcej info u Kuby i Aniuty:

Pozdro i do następnego!:)

Na koniec wizyta w piekarni,gdzie Aniucie nie omawiają sprzedaży świeżego pieczywa w niedzielę...do kieszonki nie weszło:))