avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139717.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Rower:Merida

Relaks...:)

Czwartek, 13 marca 2014 · dodano: 13.03.2014 | Komentarze 3

Szosowo standardowo przez Bukowno i Sierszę:)
Świetne okoliczności przyrody,do rowerowania,nie mogłem sobie odmówić,a to ważne dla psychicznej higieny:)

Właściwie to dzisiaj byłem umówiony na perwersyjne pieszczoty z Moniką stomatolożką,(ot,taka moja perwersyjna fantazja;),ale to może poczekać,mój uśmiech i tak jest zniewalający,a to miała być tylko kosmetyka ...;)

tadzik1963
| 22:02 czwartek, 13 marca 2014 | linkuj Moja ma na imię Kasia ,wczoraj tak na szybko musiałem się umówić na takie mocniejsze pieszczoty ,ale było subtelniej niż na tym demotywatorze ;)
Nefre
| 15:39 czwartek, 13 marca 2014 | linkuj HiHi:)))), lepiej chodzić do dentysty systematycznie, niż potem moczyć zębiska w szklance z wodą :))))) Ja idę jutro:)))

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zycse