avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139397.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Smutno mi...;)

Piątek, 14 marca 2014 · dodano: 14.03.2014 | Komentarze 4

Niewielka sprawa do załatwienia na mieście:)

Po wszystkim musiałem zająć się moim wysłużonym GIANT-em...,tylna piasta,bębenek z zapadkami wymagał interwencji.Właściwie to już reanimacja,swoje przejechał...

Do ostatecznego wyczyszczenia kasety i łańcucha ,użyłem mojej kultowej bandany z czaszkami,smutno mi...;)

przeminęło z wiatrem...

| 17:20 piątek, 14 marca 2014 | linkuj :DDDDD To już nie będziesz takim piratem rowerowym :)
| 15:31 piątek, 14 marca 2014 | linkuj bloga...,student;)
vanhelsing
| 15:27 piątek, 14 marca 2014 | linkuj W ogóle moja absencja rowerowa nie powinna mi pozwalać na komentowanie Twojego blogu :D
| 15:26 piątek, 14 marca 2014 | linkuj Jestem dumny, dziś zrobiłem więcej km niż Ty, to się nie zdarza często :D

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa laprz