avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139397.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Maks. pr.: km/h

10km

Niedziela, 30 marca 2014 · dodano: 30.03.2014 | Komentarze 5

Marszobieg...,świetna pogoda do rowerowania,a ja dzisiaj do pracy na 14 00...

Sektor energetyczny wymaga jednak poświęceń,ktoś musi zapracować na ciepło w waszych domach i prąd w komputerach hehe...

Kategoria buty

| 21:23 niedziela, 30 marca 2014 | linkuj A do dupy!-nie wszystko przeliczam na pieniądze.Krew mnie zalewała że ja w pracy,a mogło być tak epicko rowerowo...;)
Miałem jednak osobiste powody aby być w pracy(nie mylić z "pracować") hehe...
| 16:39 niedziela, 30 marca 2014 | linkuj A niedziela płatna ekstra - zaś będzie jakiś nowy szpej pewnie :P
| 09:08 niedziela, 30 marca 2014 | linkuj Skopię Ci nabiał przy najbliższym spotkaniu za tego frajera!:))
| 08:59 niedziela, 30 marca 2014 | linkuj 2 zmiany w niedziele są najlepsze :) śmierć frajerom :)))

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ulica