avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139397.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Pętla Beskidzka... :-)

Niedziela, 25 maja 2014 · dodano: 25.05.2014 | Komentarze 6

Pętla,ale nie ta z cyklu ROAD MARATON,ale moja "prywatna" hehe
Jaworzno-Oświęcim-Żywiec-OCHODZITA-Koniaków-KUBALONKA-Wisła-SALMOPOL-Szczyrk -Żywiec-Oświęcim-Jaworzno

Na koniec wpadłem jeszcze do lokalu wyborczego...,wiadomo wybory do Parlamentu Europejskiego.
Nikt mi po wszystkim nie postawi zarzutu że nie głosowałem,a z powodu niskiej frekwencji wyślemy do Brukseli desant miernot np.byłe żony gostka zmarłego tragiczną śmiercią pod Smoleńskiem,wariatów np. polityka w muszce...,czy też oszołomów pokroju pewnego zawodowego boksera spod Żywca...

| 18:21 wtorek, 27 maja 2014 | linkuj Raczej, bez Kocierza jakoś tak słabo, hehehe.
gustav
| 11:02 wtorek, 27 maja 2014 | linkuj jakoś na zdjęciach nie widzę Ridley''a... podejrzane
Lama
| 18:54 poniedziałek, 26 maja 2014 | linkuj Bez ulubionego Kocierza? Chyba sie rozleniwiłes ostatnio :)
Nefre
| 22:25 niedziela, 25 maja 2014 | linkuj Piękne okolice, gratki za dystans
tlenek
| 20:45 niedziela, 25 maja 2014 | linkuj kandydat do europarlamentu a nawet nie wie ile państw wchodzi w skład UE :D tacy kandydaci, tylko wykorzystać sławe :/
Ps. moje pierwsze wybory w życiu, hehe

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa asiep