avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139717.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Kocierski trening...:)

Niedziela, 3 sierpnia 2014 · dodano: 03.08.2014 | Komentarze 3

Jaworzno-Oświęcim-Kobiernice-KOCIERZ:)-Andrychów-Zator-Chełmek-Jaworzno

Dosyć mocno moją ulubioną pętlą przez przełęcz kocierską:)
Dalej nie zaglądam,"turystów" jak na Krupówkach.Na zjeździe v-max  dupy nie urywa,ruch jak na "zakopiance":\

Uciekłem przed burzą,ale jej macki dopadły mnie w Chełmku hehe

A tu przykład ,jak należy uważać,gdy się obala browara w plenerze.Pociągnąłem kolejnego łyka i wyplułem razem z osą.Dobrze że już się utopiła. Wprawdzie nie jestem uczulony,ale średnia przyjemnośc gdyby mnie dziabnęła hehe

A może jednak się nie utopiła,może po prostu za przeproszeniem... najebała się!:))

| 21:46 niedziela, 3 sierpnia 2014 | linkuj Lama...jak zaprzestaniesz spożywać napój bogów,nie chcę Ciebie znać!A co do treningów tak samo wyszło.cały czas z górki i z wiatrem,tak wiec spoko,nadal jestem starym dziadem w obcisłych gatkach na rowerku hehe

Co do insektów,faktycznie problem z nimi w tym roku.Chyba lubią zapach piwa.Gdzie nie usiądę,tam zaraz jakiś się pojawi...policja trzeźwości czy co!?;)
Lama
| 21:19 niedziela, 3 sierpnia 2014 | linkuj Od dzisiaj nie piję piwa, przerzucam się na napoje o przejrzystych opakowaniach :)
Przystopuj trochę te treningi, bo jaworznicka brać chciałaby chociaż mieć możliwośc utrzymania się na kole takiemu celebrycie ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa miona