Wielka Puszcza...:)

Niedziela, 7 września 2014 · dodano: 07.09.2014 | Komentarze 4

Jaworzno-Oświęcim-Kobiernice-WIELKA PUSZCZA-Andrychów-Zator-Babice-Chrzanów-Jaworzno

Standardowa ulubiona pętelka w sympatycznym towarzystwie:)
Na moje zapytanie na forum rowerowym,w zasadzie odpowiedziała tylko Aniuta.Reszta rowerowego Jaworzna widać woli pierdzieć w stołki przy grillu,albo odmawiać różaniec w świątyniach zbytku ...

Ja to w ogóle dziwię się że Anka chce jeszcze ze mną jeździć.Zawsze opierdalam ją w mocnych słowach,za brak uwagi na szosie i nieprzestrzeganie podstawowych zasad bezpieczeństwa.No ale widać tak lubi...może mój urok osobisty i sexapil tak działa?hehe
Tempo spokojne.Całotygodniowa wyrypa w robocie i domu wyssała ze mnie całą energię...

Pozdro i do następnego!:)

majorus
| 14:56 poniedziałek, 8 września 2014 | linkuj Dawno mnie tam nie było na rowerze, ale na razie mam dosyć podjazdów :)
| 19:05 niedziela, 7 września 2014 | linkuj Haha, zjebka musi być! :v A forumowicze się pewnie zapadli ze wstydu pod ziemię :D Byłem tam dziś :P
Lama
| 18:24 niedziela, 7 września 2014 | linkuj ja miałem dziś od rana wyrype u szwagra na działce, może następnym razem :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa jlrek