avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139447.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Rower:Merida

Po górkach...:)

Niedziela, 2 listopada 2014 · dodano: 04.11.2014 | Komentarze 7

Okolice Krzeszowic z Radosławem eM:)

Pozdro i do następnego!:)

| 19:12 czwartek, 6 listopada 2014 | linkuj Z karbonem wsio ok:) Leży sobie całe 5ton i czeka na zimę hehe
gustav
| 12:59 czwartek, 6 listopada 2014 | linkuj a z karbonem znów coś nie teges? :D
| 16:06 środa, 5 listopada 2014 | linkuj hehe!-Radek-co do urody to chyba do mnie uśmiechają się dziewczęta i inne nawet starsze panie(czasami chłopcy)wrrr...;)A browar na ławeczce pod sklepem faktycznie pasuje do Ciebie.Z urodzenie masz menelski wizerunek:))

Kuba...flory też nie brakuje:)
| 14:21 środa, 5 listopada 2014 | linkuj Dawno nie było tutaj żadnej fauny :D
Lama
| 12:49 środa, 5 listopada 2014 | linkuj jednak mimo wszystko... ładniejszy od Ciebie!
chociaż..., na tej ławeczce wyglądam jak stały bywalec, to fakt :)
| 07:53 środa, 5 listopada 2014 | linkuj Faktyczne brzydki jest,mnie Radek też się nie podoba hehe

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa rwony