avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139102.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Jaworzno iiii...Imielin:)

Poniedziałek, 24 listopada 2014 · dodano: 30.11.2014 | Komentarze 6

Drobnica z całego tygodnia,w tym jeden grubszy wyjazd (30km LOL!) do Imielina po oponki do nowego rowerka:)

Szesnastoletni złomek zakupiony za 100zł,od drugiego właściciela.Pierwszy trzymał go na balkonie,od czasu do wyjeżdżając do sklepu po przysłowiowe "bułki".Drugi właściciel sporadycznie do pracy,a tymczasem serwis w moim wykonaniu...Tak więc rowerek w stanie niemal idealnym.Wcisnąłem kolesiowi że ten luz w suporcie to koszt ok 150 zł,ale i tak wynegocjował 50 zł więcej hehe
Przymiar do łańcucha wykazał minimalne zużycie.Gdzie było trzeba wyregulowałem,nasmarowałem,wycentrowałem.Nowe oponki szosowe dodałem,siodło które gdzieś mi sie tam poniewierało po kątach zamontowałem i można śmigać.Na zimę jak znalazł,nie ma to tamto!:)

Szacun!:))

| 22:37 poniedziałek, 1 grudnia 2014 | linkuj Dlatego go mam hehe
Lama
| 00:24 poniedziałek, 1 grudnia 2014 | linkuj żule na lepszych smigają :D
| 21:34 niedziela, 30 listopada 2014 | linkuj Ja do Ciebie Grzesiu też nie zaglądam.Nic ciekawego,nuda i cienizna ...;)
A dżajent robiony jest na Tajwanie:)
| 21:04 niedziela, 30 listopada 2014 | linkuj Aż dziw bierze na myśl, że takie konstrukcje budowali chińczyki 16 lat temu..jednak nie wszystko co chińskie to szajs. Pozdrawiam Funio, dawno do Ciebie nie zaglądałem :-)
| 20:40 niedziela, 30 listopada 2014 | linkuj pff...czep się swojego ciornego!;)
| 20:21 niedziela, 30 listopada 2014 | linkuj Zaś dżajant? :) Nie wiem czy lepszy ale na pewno ładniejszy od Jukona :D :D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa amion