avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139242.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Jaworzno i okolice...:)

Niedziela, 4 stycznia 2015 · dodano: 07.01.2015 | Komentarze 3

Wypad z Januszem co to urlopuje się w styczniu nie posiadając nart,ani umiejętności ku takiemu sprzętowi;)
Dokonał jednak zakupu sprzętu stacjonarnego zwanego spinningiem czy jakoś tak...popróbowałem na tym ustrojstwie będąc w gościnie wieczorem...głupie takie kręcenie w pokoju,ale widać kryzys wieku średniego dopiero przede mną;)

| 07:14 poniedziałek, 12 stycznia 2015 | linkuj Na spinningu w domowych warunkach ciężko sie "dokulturować" bo krew zalewa...eee,pot zalewa oczy hehe A z resztą Janusz jest wystarczająco kulturalny bo nie daje mi po mordzie gdy na jego oczach podrywam jego Iwonkę:))
gustav
| 13:17 środa, 7 stycznia 2015 | linkuj np. coś w tym stylu? :DD

| 12:24 środa, 7 stycznia 2015 | linkuj Ale Janusz się na tym spiningu może dokulturalnić - książkę jakąś przeczytać albo poważny film oglądnąć :) A nie jak my co wypad o dupie Marynie pieprzyć :D ps. dobrze, że się dał namówić na wyjazd w teren - jeszcze nie wszystko stracone :D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa emdos