avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139242.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Ciężkowice i okolice...:)

Środa, 7 stycznia 2015 · dodano: 07.01.2015 | Komentarze 4

Znowu z Januszem któremu szczęśliwie kończy się urlop i nie będę musiał więcej dotrzymywać towarzystwa w wątpliwej przyjemności wspólnego rowerowania...;)
Ciężkowice i okolice to raczej kryminogenna dzielnica Jaworzna więc cieszę sie że wróciliśmy cali i zdrowi...
Radosław tym razem do nas nie dołączył.Pewnie dlatego że dnia poprzedniego niemal zmusilem o do picia alkoholu w postaci cienkiego piwa...;)

Pozdro i do następnego!:))

| 07:03 poniedziałek, 12 stycznia 2015 | linkuj hehe...a ja po rowerowaniu z Tobą mam zawsze wysypkę,torsje i nieodpartą ochotę głosowania na PiS;)
Lama
| 22:32 środa, 7 stycznia 2015 | linkuj to nie przez piwo, po prostu perspektywa oglądania trzeci raz z rzędu Twojej gęby, zaowocowała reakcją alergiczną w moim kolanie :))
| 21:24 środa, 7 stycznia 2015 | linkuj Śniegu to u Was nad podziw dużo...w WLKP jak tylko coś spadnie, to na drugi dzień już chlapa...
| 13:46 środa, 7 stycznia 2015 | linkuj Jeszcze 17 lat, i dopiero będziemy jeżdzić na emeryturze :))) Po leki :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa posob