avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139242.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Bór Biskupi...meta...;)

Niedziela, 25 stycznia 2015 · dodano: 27.01.2015 | Komentarze 12

Standardowa traska,większość terenem w męskim towarzystwie 2+1...to znaczy dwóch mężczyzn i trzeci gołowąs aspirujący do zaszczytnego miana nazywać się mężczyzną:)

Nie wiedzieć dlaczego,ale w pewnym momencie jakże szczególnym (ja to nazywam podnoszenie ciężarów hehe) ,Radek ni stąd ni zowąd wypalił w naszą stronę...

Ostatnie badania naukowe wykazały,że 75% górników to alkoholicy...
;)

Pozdro  do następnego!:))

Kategoria góral, integracja

| 13:44 poniedziałek, 2 lutego 2015 | linkuj Nie kumam o czym piszesz...człowieka i inne stwory to dzieło pana boga tfu!.Ewolucja to jakiś szatański wynalazek hehe
Lama
| 21:57 niedziela, 1 lutego 2015 | linkuj aha, skoro już mówimy o owłosionych mordach, to chciałem Ci Tomku nadmienić, iż jestem wyższą formą ewolucji i nie pochodzę bezpośrednio od małpy, tudzież goryla, jak to jest w waszym przypadku :)
| 15:35 sobota, 31 stycznia 2015 | linkuj Zajebisty wypadzik :)
| 17:48 czwartek, 29 stycznia 2015 | linkuj hehe..."podnoszenie ciężarów" z elementami fitness,czyli rozciąganie i gibanie się na wszystkie strony jest wskazane od czasu do czasu tak dla zdrowotności duszy i ciała;)

Czas regeneracji Przemku zależny jest od wieku.gabarytów osobników "trenujących" ten sport i stanu cywilnego hehe...Radek jednak mimo mizernego wyglądu pewnie najszybciej doszedł do stanu używalności...,kawaler i wolny.nie ma to tamto!;)
nedvet
| 16:47 czwartek, 29 stycznia 2015 | linkuj jaki jest czas regeneracji ciała i duszy po takim podnoszeniu ciężarów? :)
| 13:09 środa, 28 stycznia 2015 | linkuj Zachowanie kolegów na owej wycieczce było skandaliczne...Będę musiał poważnie rozważyć kontynuację znajomości z tymi osobnikami o jakże nieprzewidywalnym zachowaniu w kulturalnym towarzystwie;)
gustav
| 09:43 środa, 28 stycznia 2015 | linkuj na tym stole to se cieszą, jakby na jakąś hołde wleźli
Lama
| 08:42 środa, 28 stycznia 2015 | linkuj Musiałem być ładnie... zmarznięty, że dałem zrobić sobie to ostatnie foto... ;)
| 12:39 wtorek, 27 stycznia 2015 | linkuj Ale pobożnych miałeś kompanów - widać, że się wzięli za siebie od nowego roku :DDDDDD
Nefre
| 12:37 wtorek, 27 stycznia 2015 | linkuj Ale nasypało,,,,,,

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa sobot