Imielin...:)

Poniedziałek, 2 lutego 2015 · dodano: 03.02.2015 | Komentarze 12

Do zaprzyjaźnionego sklepu rowerowego,obczaić noworoczne promocje,rabaty i inne zniżki dla stałych klientów w temacie emtebe...:)

Ale szosa rządzi!-nie mogłem się oprzeć hehe

piofci
| 19:12 czwartek, 5 lutego 2015 | linkuj siła podświadomości ;)
| 14:22 środa, 4 lutego 2015 | linkuj tylko nie gadaj, że jakieś koślawe... kurde, ja swoje trzymam na marzec/kwiecień, ale jak są problemy z chinolami to chyba z ciekawości spróbuję założyć...
| 14:12 środa, 4 lutego 2015 | linkuj Zalożyłem te chińskie oponki...,jak mi nerwy przejdą to dodam fotkę i komentarz przy najbliższym wpisie...
| 10:19 środa, 4 lutego 2015 | linkuj http://www.bicycleretailer.com/industry-news/2013/09/27/continental-shows-fruits-new-chinese-factory#.VNHxwixyExg

ostatni akapit i wszystko jasne :) za jakość jak zwykle trzeba słono zapłacić, ale ja pie*dolę wydawanie 180 pln za szt. ;)
| 10:13 środa, 4 lutego 2015 | linkuj te lepsze gumy (bardziej zaawansowana technologicznie mieszanka) ponoć wciąż robią w Germanii, a te niższe już importują z Azji :)
gustav
| 22:48 wtorek, 3 lutego 2015 | linkuj i myślisz, że na tych laczach teraz wygrasz rołd-maratony? :)) me durano jeszcze ze 2-3tyś przejeżdżą i potem ładuję prawdziwe francuskie lagoon''y hłehłe
tlenek
| 16:59 wtorek, 3 lutego 2015 | linkuj chiny? a ja kupowałem w zeszłym roku, i mam jeszcze germany :)
| 13:46 wtorek, 3 lutego 2015 | linkuj hehe, no coś pro trzeba mieć, jak formy nie ma :D kupiłem ostatnio Conti do górla - to samo - ręce opadają, to ja już wolałem Tajlandię :) mam nadzieje, że się nie rozsypią za szybko :)
| 13:37 wtorek, 3 lutego 2015 | linkuj hehe...a my tacy PRO jak z dupy trąba,nie ma to tamto...
Wpieniłem się jednak z deka po zakupie oponek,gdyż jestem fanem Conti, a tam taka masakryczna rzeźba na oponce "mejdinczajna"...
| 13:28 wtorek, 3 lutego 2015 | linkuj Tyż mom owijkę PRO - wzorek carbon :P Tylko mnie się uszkodziła, jak rower mi spadł, podkleiłem zwykłą tasmą :D
| 13:26 wtorek, 3 lutego 2015 | linkuj Za przejazdem jest monopolowy...;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa jasie