avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139242.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Chrzanów..:)

Wtorek, 3 lutego 2015 · dodano: 07.02.2015 | Komentarze 6

Krótko do tego Chrzanowa terenem,a chciałem coś pojeździć

Cel to sklep rowerowy zwany "salon GIANT"...,jeszcze trochę a będę,podjeżdżał do "studio rowerowe"...;)

demek
| 08:13 czwartek, 12 lutego 2015 | linkuj Wymienie sobie :)
| 23:31 środa, 11 lutego 2015 | linkuj Demek...,mam Ci wymienić tą korbę abyś w końcu ruszył dupsko!?:))
Kuba...20 lat temu,na takie problemy stosowało się lakier,emalię i inne takie,a nie jakieś wynalazki loltite hehe
A na dróżkę zapraszam,latem też jest git:)
| 14:53 poniedziałek, 9 lutego 2015 | linkuj Ja już miałem pierwsze luzowania korby - użyłem loctite 641 na wielowypust tak jak radzi fsa - zobaczymy, póki co luz znikł (mega dziwne to). A ta dróżka z fotki jest elegancka na taki zimowy wypad :)
demek
| 23:39 niedziela, 8 lutego 2015 | linkuj Zmuszasz mnie do wymiany korby w starym sprzecie :D
Spakowana od tygodnia w plecaku i czasu brak :P
| 17:47 niedziela, 8 lutego 2015 | linkuj Nerwy mi przeszły,a i trochę mnie poniosło...;)
Jak chcesz obejrzeć moje nowe Conti,podjedź,najlepiej na rowerze...
demek
| 15:18 sobota, 7 lutego 2015 | linkuj Mialo byc foto z oponami ;-)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ksree