avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139397.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Rower:Merida

Trening

Niedziela, 1 marca 2015 · dodano: 01.03.2015 | Komentarze 5

Jaworzno-Trzebinia-Chrzanów-Zator-Andrychów-Wadowice-Zator-Chrzanów-Jaworzno

Ustawka z kolesiami z Jaworzna,Chrzanowa i Trzebini.Górki,hopy,zjazdy,podjazdy.Odcięło mnie dopiero w Jaworznie,dałem radę hehe
Foto dodam,a jakże:)

| 22:37 środa, 4 marca 2015 | linkuj Koledzy?-oj to za duże słowo hehe
Janusz już dawno przestał wytwarzać ciąg,teraz tu już poważne turbulencje!:))
Lama
| 23:10 wtorek, 3 marca 2015 | linkuj zachciało się jeździć w peletonie zamiast z kolegami, a przecież sam Janusz wytwarza taki ciąg, że nniejednemu peletonowi dorówna :)
| 15:26 poniedziałek, 2 marca 2015 | linkuj Obojgu Wam proponuję podobne doznania,bo zdaje się że jesteście prawiczkami w tym temacie hehe
gustav
| 13:06 poniedziałek, 2 marca 2015 | linkuj ujdzie :>
| 07:39 poniedziałek, 2 marca 2015 | linkuj ale lans :DDDDD tyż śmigałem częściowo po podobnych okolicach, ale widziałem tylko jeden "pociąg" i na dodatek w Gilowicach, hehehe

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa miesc