avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139397.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Giant Yukon se ne vrati

Czwartek, 5 marca 2015 · dodano: 05.03.2015 | Komentarze 5

Wszem i obec ogłaszam oficjalne zakończenie kariery Gianta.Kolejne próby reanimacji generowały tylko koszty,czas i nerwy.Od dzisiaj to już tylko dawca organów.
Rowerek zakupiony jakieś 6lat temu jako "używany" na Allegro.Wykręciłem na nim ok,20000tys km,w tym z BS 16500tys.
Cześć Jego pamięci...;)

| 22:41 czwartek, 5 marca 2015 | linkuj Z rowerem jak z człowiekiem gdy umiera:)
Tylko jakubiszon uszanował żałobę,karel robi sobie jajca z przykrego jakby nie było wydarzenia,a gustav to już prawdziwa rowerowa hiena hehe
jakubiszon
| 12:24 czwartek, 5 marca 2015 | linkuj R.I.P Mr Giant ;D
| 11:56 czwartek, 5 marca 2015 | linkuj a myślałem, że dżajanty są nieśmiertelne... zostaw jako zimówkę, no chyba, że planujesz górala z prawdziwego zdarzenia ;)

a wczoraj ogladałem "Snajpera" Clinta Eastwooda i tak by mogli temu dżajatnu zagrać :))

gustav
| 11:09 czwartek, 5 marca 2015 | linkuj mi by się do mojego przydały aheady, jakies amorki i szersza kierownica :> koty niekoniecznie..

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa luwal