avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139397.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Rower:BULLS

Se kupiłem...

Piątek, 13 marca 2015 · dodano: 13.03.2015 | Komentarze 9

Na czymś cza jeździć,no to mam nowego bika.Rocznik 2013,nowy,zakupiony przez neta.
Gianta mojego wysłużonego sprzedałem,ale nie usuwam z BS,gdyż jestem cholernie sentymentalny.Masa fajnych wspomnień:)
Usuwam jednak drugiego Gianta ukrywającego się pod nazwą "rower zastępczy".Teraz będzie śmigał na nim mój starszy łebek:)

Zanim ktoś raczy dodać jakiś komentarz,uprzedzę pytania o rozmiar kół w nowym rowerze.Jak już wspomniałem jestem sentymentalny,a  także z racji wieku mam swoje przyzwyczajenia.Za cholerę nie podobają mi się rowery w rozmiarze kół 29",straszne kobyły,27,5 też do mnie nie przemawia:)Może kiedyś...A tymczasem spece od rowerowego marketingu niech sobie gadają...:)

| 17:29 niedziela, 15 marca 2015 | linkuj Jakubiszon...jak wylejecie asfalty po beskidzkich szlakach,podjadę hehe.To rower do lansu po mieście a nie do babrania się w błocie:)
Radek...shit to Twoje auto obite gradem i pseudo szosowy Kellys;)
Lama
| 21:03 sobota, 14 marca 2015 | linkuj Bullshit :)
Siodełko, zacisk sztycy i podkładki pod mostek by mi spasowały, resztę możesz wyrzucić :)
jakubiszon
| 08:12 sobota, 14 marca 2015 | linkuj elegancki sprzęcioch :). Tera musi Panocek przyjechać w Beskidy by przetestować Rumaka tylko ino śniegi zejdą :).
| 23:27 piątek, 13 marca 2015 | linkuj Cieszę się że Wam się podoba
Odniosę się kolejno do waszych kommentów...co do rozmiaru kół,niestety najwięksi producenci już zdecydowali.26cali odchodzi w niepamięć...

Kuba...dopierdalasz się do szczegółów.Na rowerze nie przejechałem ani metra!:))

nedvet...no to w Dolinki Podkrakowskie:)

xtnt...jestem daltonistą...
nedvet
| 13:12 piątek, 13 marca 2015 | linkuj gratuluje zakupu nowego sprzetu! trzeba jechać sprawdzić go w jakimś wąwozie :)
| 12:45 piątek, 13 marca 2015 | linkuj niezły lans! no i widzę, że przyzwyczajenie z szosy do skoszonego łańcucha zostało :PPPPPPP szerokości Panie Funio :)
barblasz
| 12:35 piątek, 13 marca 2015 | linkuj fajne kolorki - obu ;)
za 5 lat znowu wszyscy będą jeździć na 26 i wspominać jaki ten 29 czy 27,5 to był niewypał ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa apang