avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139447.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Rower:BULLS

Śmigusowo-dyngusowo...

Poniedziałek, 6 kwietnia 2015 · dodano: 06.04.2015 | Komentarze 3

Jaworzno i okolice.
Idealne warunki na tradycyjne powielkanocne polewanie wodą.Wiatr,deszcz,śnieg,błoto,25 stopni powyżej -20...

Nie ma tego złego...,dzięki temu nigdzie nie spotkałem band idiotów z wiadrami wody,oblewających wszystko co miało odwagę wyjść na ulicę hehe
A i bez tego byłem wystarczająco mokry...;)

Na koniec niezły przypał ul. Bukowską 35-40km\godz z kolesiem z Olkusza.W sumie udany łykend pod każdym względem,nie ma to tamto...

| 20:47 poniedziałek, 6 kwietnia 2015 | linkuj hahah, ale żeś se jebnął roboczego trzewika spd - wcześniej chyba robił za doniczkę :D ps. widzę u Ciebie szeroko zakrojoną akcję "olej dyngusa, oblej się sam" :DD ps. uważaj z tym rowerem - wiesz jak ciężko ściągnąć teraz brygadę nurków? :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa edzaj