avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139447.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Szosowo standardowo

Poniedziałek, 18 maja 2015 · dodano: 18.05.2015 | Komentarze 3

Jaworzno-Siersza-Jaworzno

Dane bez czasu przejazdu i średniej.Licznik od dawna nie chciał reagować na organoleptyczne naciskanie przycisków.W końcu nie wytrzymałem nerwowo i pierdolnąłem owym licznikiem SIGMA o asfalt,gdzie w pięknym stylu rozwalił się na kilka części.Dalej już pojechałem zrelaksowany z bananem na ustach:)
Kupię sobie nowy...

| 12:13 czwartek, 21 maja 2015 | linkuj kto bogatemu zabroni ;) ps. lepiej tak odreagować niż tłumić to w sobie i potem pierdolnąć komuś na niedzielnej przejażdżce :DDD
Lama
| 16:26 wtorek, 19 maja 2015 | linkuj i to mi sie podoba, ile razy chciałem jebnąć swoim telefonem o ziemie... Tylko to, że robi przyzwoite fotki trzyma go przy życiu ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa acysu