Jura...

Niedziela, 14 czerwca 2015 · dodano: 15.06.2015 | Komentarze 7

Jaworzno-Chrzanów-Wygiełzów-Rudno-Krzeszowice-Czerna-Olkusz-Rabsztyn-Klucze-Ogrodzieniec-Pilica-Smoleń-Wolbrom-Skała-Ojców-Krzeszowice-Rudno-Alwernia-Chrzanów-Jaworzno

W niedzielę robiłem za przewodnika po wyżynie Krakowsko-Częstochowskiej Kubusiom z Andrychowa i Bielska-Białej.Chyba się podobało...:)

Lama
| 11:57 czwartek, 18 czerwca 2015 | linkuj Fajnie że chłopakom nasze okolice się spodobały. Na pewno gorzej z przewodnikiem...
Ale co ja to miałem...
Aha,
widzę ostro trzepiesz kilometry przed Mszaną, i podejrzewam, że Twoja dupa jakoś wytrzyma te 600km...
Nurtuje mnie jednak jedno...
Otóż,
jak Ty do cholery wytrzymasz 24h bez alkoholu!? ;)
gustav
| 23:36 poniedziałek, 15 czerwca 2015 | linkuj painta nie ogarnia, a photoshopem edytuje... :D :D nooo powiedzmy, że te zdjęcia jakoś zrekompensowały ten zacny opis
| 21:23 poniedziałek, 15 czerwca 2015 | linkuj Wpadaj częściej Grzesiu,za tydzień i później będzie się działo:)
A w kasku jeżdżę bo mi powiedzieli że jestem wtedy jeszcze bardziej przystojny:)
A ten koleś w koszulce bs nie jest wcale fotogeniczny.Jest brzydki i odrażający przy bliższym poznaniu.Dodałem tylko foty po obróbce fotoshopem hehe
| 19:56 poniedziałek, 15 czerwca 2015 | linkuj Dawno nie było mnie na Twoim blogu Funio, nadal pizgasz trasy jak dzik notecki, ale jedną istotą zmianę zauważyłem - otóż na Twojej łepetynie widzę kask! :-)))
Ps. kolo w koszulce bs jest bardzo fotogeniczny :-)))
majorus
| 09:58 poniedziałek, 15 czerwca 2015 | linkuj Trzeba było dać znać, że będziecie tak blisko, pewnie bym dołączył chociaż na chwilę ;)
| 09:16 poniedziałek, 15 czerwca 2015 | linkuj Haha, dobra fotorelacja ;) Jestem chudy jak Froome - dodaje mi to pewności siebie :DDDDD Mnie tam się podobało - inne klimaty takie... historyczne ;) Czekam na fakturkę za przewodnictwo z jak zawsze bogatym opisem werbalnym :DDD

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa egoto