VI Śląski Maraton Rowerowy...

Niedziela, 21 czerwca 2015 · dodano: 21.06.2015 | Komentarze 5

Hardcore w tym temacie.Absolutnie odjechana impreza tego roku.Tempo wyścigowe i fatalna pogoda.Celowałem w 600km,ale deszcz,grad i wiatr skutecznie ostudził mój zapał.Wyziębienie i senność zrobiły swoje...Oficjalny mój wynik to 400km,mniej oficjalny 451,bo w nocy gdzieś tam sobie pobłądziłem z powodu fatalnego oznaczenia trasy.Jak zwykle...
Szacunek dla kolegów którzy ukończyli maraton w tych warunkach ze średnią ok 35/godz...

Lama
| 22:06 piątek, 26 czerwca 2015 | linkuj Mięczak ;)
gustav
| 21:52 środa, 24 czerwca 2015 | linkuj grad z ulewą był z początku, potem aż do godz 9 rano (czyli przez ok. 16h) nie było w ogóle zauważalnych opadów, a potem to już słońce/deszcz/słońce/deszcz... i tak aż do mety. co do wiatru - o dziwo w ogóle nie odczuwalny jak dla mnie, a dziwne bo ostatnie tygodnie, miesiące to non stop wichury... średnia i tak godna, głowa do góry :) w jakiś weekend możemy rekreacyjnie odbić ten maraton i zrobić ze 600 :>
zawrom
| 20:14 poniedziałek, 22 czerwca 2015 | linkuj No wlaśnie gdzieś to się zgubił jakoś po 300-setce cię nie widziałem.
| 17:42 niedziela, 21 czerwca 2015 | linkuj zawiodłem się, myślałem, że pińcet to plan minimum ;) nie no taki żarcik, graty ofkors - to nie na moją psychę i... dupę :DDD

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zylis