Rower:BULLS

Niedziela, 9 sierpnia 2015 · dodano: 09.08.2015 | Komentarze 6

...nie dzisiaj:)
Wisła i okolice.
Kolejny przykład mojej ignorancji co do obczajania traski na rower zanim wsiądę na siodło.Popróbowałem zaatakować BG od Kubalonki,ale wjebałem się na jakiś pieszy czerwony szlak i zacząłem bika prowadzić...Zjeżdżam do Wisła Czarne i pod górę na Salmopol.Tam pogadałem sobie z sympatyczna starszą panią nordikłoking dobre pół godziny o życiu,a przy okazji dowiedziałem się że na BG jakieś 15km w terenie.Za daleko,mało czasu.Muszę wracać na camping nakarmić obiadem latorośle hehe
Ale...zjazd szutrówką do Wisły w okolice skoczni...
Aaaaaabsoooooluuuuutnieeeeeee odjeeeeeechaaaaaaaanaaaaaaa!!!!:)))
A LOVE THIS GAME!:)

Dnia poprzedniego wieczorem PARTY ofkors:)

Było minęło...człowiek to świnia,wszystko zje i wypije...

Duża,czarna,mocna,bez cukru...

| 18:10 piątek, 21 sierpnia 2015 | linkuj No może kolory mnie się poebały hehe
Marek87
| 21:04 wtorek, 18 sierpnia 2015 | linkuj Nie mam pojęcia przy którym czerwonym na Baranią są takie skały ;). Coś pochrzaniłeś ;). Ciężko wyjechać na tą górkę. Twarda i tym samym ambitna z niej sztuka!
| 09:28 poniedziałek, 10 sierpnia 2015 | linkuj Mam "zakuty łeb",to wystarczy.Nawet Anka słusznie zauważyła że bez kasku mi lepiej hehe
| 07:36 poniedziałek, 10 sierpnia 2015 | linkuj i oczywiście bez kasku w terenie - cały Tomek :DDDD
jakubiszon
| 21:30 niedziela, 9 sierpnia 2015 | linkuj Funio i MTB... Nie może być :D

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iaski