Rower:BULLS

U źródeł Wisły...

Wtorek, 11 sierpnia 2015 · dodano: 11.08.2015 | Komentarze 3

...taka rzeka jakby ktoś nie kumał hehe.
A tak po prawdzie żródła naszego największego cieku wodnego to sprawa umowna:)

Czerwonym szlakiem od Wisły Czarne,sporo z buta.:)W dół już niebieskim,też z buta...,taki ze mnie beskidzki biker co to prowadzi i nosi bika.Ale ofkors na zapytania spotkanych piechurów czy to wszystko na rowerze...?.tak,oczywiście,jasne hehe
Barania Góra zdobyta,niby niewielka górka,ale"pierwszy raz" zawsze cieszy...

Na zjeździe obczaiłem fajną szutrówkę pod BG.Niby zakaz wjazdu jest bo to droga pożarowa,zrywka drzewa i takie tam nieistotne sprawy,ale. chciałbym więcej w siodle..,może jutro:)

Późnym popołudniem burza z gradobciem.Jutro ma być podobnie:)

| 17:44 piątek, 21 sierpnia 2015 | linkuj Goń się LESZCZU!!!:))
Z niebieskiego nie da się zjechać w całości.A dozgonny podziw u Ciebie i tak mam zagwarantowany.Jestem po prostu debeściak!:D
Lama
| 23:07 piątek, 14 sierpnia 2015 | linkuj Miałbyś u mnie dozgonny podziw gdybyś jednak zjechał tym niebieskim z Baraniej.
Jednak w tym przypadku nasuwa mi się porównanie Twojej osoby tylko do pewnej ryby... :)
| 19:25 wtorek, 11 sierpnia 2015 | linkuj Dobrze widzieć, że Wisła jeszcze płynie , bo w mniejszych rzekach to już gorzej wygląda ..

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zasok