avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139447.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Rower:BULLS

Jaworzno -> Chmielnik

Niedziela, 13 września 2015 · dodano: 15.09.2015 | Komentarze 4

W odwiedziny do rodziny:)
Jaworzno-Bukowno-Olkusz-Wolbrom-Miechów-Pińczów-Chmielnik

Powiało chłodem jeśli idzie o moje relacje z rowerem szosowym.Wydawalo się kiedyś że to miłość na całe życie,a tu taki kryzys...No cóż...,góral daje mi to czego szosa nigdy nie oferowała.Jazda bez kasku,.espedeków,z badziewnym licznikiemi,nadwagą,brakiem włókien węglowych,możliwością odbicia w teren,bez napinki na widok innych kolarzy...Cała ta jazda bullsikiem zrobiła się taka fajna...bezpretensjonalna:)
No ale jak w każdym związku,przerwa dobrze nam zrobi,a potem miłość wybuchnie ze zdwojoną siłą!:))
Byle przed zimą hehe

nedvet
| 13:09 środa, 16 września 2015 | linkuj Dobrze gadasz z tym góralem! to kiedy idziemy na trasę po lasach?
tlenek
| 20:10 wtorek, 15 września 2015 | linkuj Przełaj Panie, Przełaj. Na asfalcie jak szosa, a lekkiego terenu się nie boi :)
Pozdro!
| 08:43 wtorek, 15 września 2015 | linkuj ehehehe, takim to nawet nie macham na trasie ;) więc masz rację, lepiej uciekaj w teren :PPPPP

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ohate