avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139397.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Rower:BULLS

DECATHLON Katowice...

Poniedziałek, 2 listopada 2015 · dodano: 02.11.2015 | Komentarze 3

Piękna pogoda,więc korzystam:)
Do Katowic na zakupy do mojego ulubionego Mega Sklepu Sportowego.
Ostatnie wyjazdy to tylko w pięknych okolicznościach przyrody.No i z tego wszystkiego zacząłem obrastać mchem oraz świergolić niczym wróbel.Taka zmiana wyjdzie na dobre...
Kręcenie po aglomeracji katowickiej ma trochę z masochizmu,ale taka rzeczywistość też nas otacza i nie ma co focha robić.Sklep nieco mniejszy niż w Sosnowcu ale i tak ok.Dokonałem zakupu odzieży rowerowej na zimę sztuk jeden,oraz kosmetyki rowerowe sztuk dwa.Widać bardziej dbam o rowery jak o swoje body,gdyż u mnie tylko woda i mydło hehe

Drogo k..wa!.Gdyby cena była 1,99zł/h,może bym się skusił hehe

W drodze powrotnej miałem już dość tego pierdolenia się rowerem po chodnikach i ścieżkach rowerowych.W Mysłowicach odbiłem w teren,a tam też łatwo nie było.Spory kawałek szlaku zryty przez dziką zwierzynę i bynajmniej nie byli to miejscowi kibole piłki kopanej:)