avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139397.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Rower:BULLS

Kraków i inne zadupia...

Niedziela, 8 listopada 2015 · dodano: 08.11.2015 | Komentarze 5

Jaworzno-Chrzanów-Krzeszowice-Kraków-okoliczne zadupia-Krzeszowice-Nowa Góra-Chrzanów-Jaworzno

Do Krakowa.
To taka mieścina na południu kraju,na wschód od JAWORZNA,położona między Zabierzowem i Gdowem;)
Ponoć to kulturalna stolica Polski,więc całym swoim jestestwem chłonąłem tą mieszaninę nauki,kultury i ...smogu:
Po wszystkim już odchamiony i nieco podtruty,udałem się pod kopiec niejakiego Kościuszki,gdzie doświadczyłem patriotycznego olśnienia.Podobno jakieś zabory i wojny bywały w naszej przenajświętrzej rzeczpospolitej i inne zawieruchy;)Kopiec bardziej mi znany z eremefu( RMF-FM),co to ma bazę u stóp owej hałdy hehe
Ciepło i wietrznie.Fajna jesień:)

W sumie,to w tym Krakowie nie ma nic ciekawego...

gustav
| 21:30 niedziela, 8 listopada 2015 | linkuj od roku zapraszom, to yno xtnt se zmobilizowoł, a reszta to lynie pierońskie

Funio - fest szwarno rajzeczka
| 21:15 niedziela, 8 listopada 2015 | linkuj dobrze, że na Ślunsk mamy niedaleko - to będzie dobra okazja, żeby w końcu zdobyć Rybnik :DDDD
| 21:05 niedziela, 8 listopada 2015 | linkuj Klękanie i całowanie w tym temacie będzie wkrótce obowiązkowe.PIS już o to zadba...
A tak na marginesie,to w przyszłym roku w Krakowie odbędzie się impreza z cyklu światowe dni młodzieży.Będzie okazja poślinić łapy klerowi no i znowu k...a wprowadzą w małopolsce prohibicję!:)
| 20:50 niedziela, 8 listopada 2015 | linkuj nie podawaj ręki, tylko klękaj i całuj po sygnetach ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa dziej