avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139102.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Rower:BULLS

DECATHLON Sosnowiec...

Poniedziałek, 14 grudnia 2015 · dodano: 14.12.2015 | Komentarze 2

Raczej nikomu nie polecam rowerowania po Sosnowcu,ale mają mój ulubiony Mega Sklep Sportowy:)
Trasa:
Jaworzno-"Z Archiwum X"-Dąbrowa Górnicza-Sławków-Bukowno-Jaworzno

W Bukownie spotykam Ryśka (nie z Klanu),i ofkors ogień ul. Bukowską do Jaworzna.Średnia szybko wzrosła po tym pitu-pitu po Zagłębiu hehe.W Jaworznie dokręcam kilka kaemów do równej setki:)

Na granicy Jaworzna i Sosnowca pas ziemi niczyjej...

Pewnie lubiał majsterkować,albo...

...jeździł na nartach z Decathlona;)

Zalew Pogoria w Dąbrowie Górniczej.W sezonie pewnie zrobiłbym sobie rundkę dookoła w towarzystwie pań w legginsach na rolkach...

Na zawsze razem.Ja i mój rower!:))

| 19:35 poniedziałek, 14 grudnia 2015 | linkuj Oczywiście że nie było Decathlona.Wtedy to było szczere pole,Sosnowiec nie miał praw miejskich,a mieszkańcy trudnili się zbieractwem i łowiectwem:)
| 17:51 poniedziałek, 14 grudnia 2015 | linkuj Karol Wojtyła lubił jeździć rowerem, ale czy wtedy był już ten "Twój ulubiony sklep"?

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa luzla