avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139102.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Rower:Merida

Wielka Puszcza...

Sobota, 26 grudnia 2015 · dodano: 26.12.2015 | Komentarze 7

Standardzik...Jaworzno-Oświęcim-Wilamowice-Porąbka-Wielka Puszcza-Andrychów-Zator-Chrzanów-Jaworzno

Mocny porywisty  wmordewind na początek,ale powrót to już prawdziwa przyjemność.Kilka obrotów korbą i już jestem w Jaworznie hehe Ciepło,tak ciepło końcem grudnia że aż głupio...:)

Górki już za mną,a poniżej pod paluchem Jaworzno i kominy El.Jaw.III:)

| 10:09 poniedziałek, 28 grudnia 2015 | linkuj Myślałem że moje i Twoje barwy to biało-czerwone,ale widać robimy się "ciapaty" jak pół Europy hehe
piofci
| 08:51 poniedziałek, 28 grudnia 2015 | linkuj żaden sarkazm, po prostu moje barwy :)
| 20:01 niedziela, 27 grudnia 2015 | linkuj Tomasz, jeździłem, tylko na BSa nie wrzucałem - jakbyś miał fejsa to byś był na bieżąco ;) a co do wódki, to wiem co powiesz, ale ja jej nie pije, czasem se kolorowej do herbaty naleje jak nie mam soku pod ręką, hehe
| 19:30 niedziela, 27 grudnia 2015 | linkuj Piofci,Merida nie na sprzedaż,no chyba że to byl sarkazm...;)

Grigor,zapraszamy w nasze górki.Coś tam kiedyś wspominałeś o odwiedzinach naszych okolic.Przyjmiemy Cię godnie oraz makaronem hehe

Kuba,nie gadam z Tobą...lekko Ci strzykło w kolanie i rower w kąt już drugi miesiąc...Ale na wódkę mogę wpaść.Tez nie dasz rady i pauzujesz?;)
| 18:24 niedziela, 27 grudnia 2015 | linkuj i nie dałeś znać! ps. i tak bym nie wyjechał, bo pauzowałem :P
| 18:23 niedziela, 27 grudnia 2015 | linkuj Miło dla oka w tych górkach.
piofci
| 20:50 sobota, 26 grudnia 2015 | linkuj Merida to Twoj najladniejszy rower ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa winal