avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139102.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Rower:Merida

Ogrodzieniec treningowo...

Niedziela, 27 grudnia 2015 · dodano: 27.12.2015 | Komentarze 5

Ustawka z ekipą w Trzebini.
Wycieczka to raczej nie była,a ja dzisiaj wykazałem się wyjątkawą bystrością umysłu i niespotykaną przewidywalnością cechującą tylko wyjątkowo inteligentnych  osobników homo-sapiens...Przyjechałem na umówione spotkanie szosą,a nie tak jak tydzień temu na góralu hehe
Jaworzno-Chrzanów-Trzebinia-Bukowno-Klucze-Ogrodzieniec-Pilica-Jaroszowiec-Klucze-Bukowno-Jaworzno

Fotki dodam gdy Jacek wrzuci na fejsa

Jacek,org całego zamieszania.Pozdro i do następnego!:)

| 22:17 wtorek, 29 grudnia 2015 | linkuj Tym razem wyczuwam aluzję...,dzięki nie trzeba.Mam zakuty łeb i to wystarczy.A z czerwieni to noszę tylko bieliznę hehe
piofci
| 17:24 wtorek, 29 grudnia 2015 | linkuj jak chcesz to mam na zbyciu czerwony kask ;)
gustav
| 23:30 poniedziałek, 28 grudnia 2015 | linkuj po fotkach widać, że jednak odstajesz od reszty
| 22:39 poniedziałek, 28 grudnia 2015 | linkuj hehe...wyczuwam tutaj analogię do "Friends will be friends",taki ze mnie bystrzacha!;)
Ja jednak polecam "Bicykle reace"...Freddie wymiatał cały muzyczny system,szkoda tylko że nie był monogamiczny...
| 13:00 poniedziałek, 28 grudnia 2015 | linkuj jak śpiewał Freddie Mercury: PROs will be PROs ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa oduma