Temperatura:-5.0

Zimno k...a,no za zimno!

Niedziela, 17 stycznia 2016 · dodano: 17.01.2016 | Komentarze 5

Starość nie radość:\
Ugadałem się dzień wcześniej z Jackiem na rowerowanie po Puszczy Niepołomickiej ,ale zmiękła mi rura na wieść o porannej temperaturze.Dojazd do Trzebini szosami 20km z wiatrem wmordęwind i -8 na skali Celsjusza to dla mnie ostatnio rzeczy niepojęte.Prawie jak jedzenie sushi,picie ciepłego piwa i litość nad młodymi syryjskimi uchodźcami...
Gdzie te czasy gdy śmigałem na szosie przy większych mrozach po 100km...ech...

W Jaworznie i okolicach lasów nie brakuje.Może to nie puszcza,ani inny dziewiczy las,ale też jest fajnie:)

| 13:43 poniedziałek, 25 stycznia 2016 | linkuj Hehe, no buty to podstawa :) ja w buty zainwestowałem kosztem szpejów do roweru, ale podejrzewam, że przy tej częstotliwości użytkowania mogą mnie przeżyć ;)

Funio, tu nie chodzi o cały ten chory pęd do bycia super-ekstra-FIT - tu chodzi o bliśkość natury, obcowanie z dzikimi ostępami, zapierające dech w piersi widoczki; poza tym umówmy się, po chuj być fit, kiedy piwo jest takie pyszne :DDDD
| 22:41 poniedziałek, 18 stycznia 2016 | linkuj Piofci...widziałem kiedyś foty Wilka w ekstremalnie niskich temperaturach.To już nie było rowerowanie ,ale walka o przetrwanie:)

Kuba...trekking to ja mam w robocie!-z elementami fitness i ćwiczeń rozciągających,sporo siłowni,nordic-walking po schodach,czasami zimą krioterapię i morsowanie gdy mnie zleje woda,latem saunę i każdego dnia na koniec łaźnię hehe
I Beskidy do tego mnie niepotrzebne...;)
| 20:53 poniedziałek, 18 stycznia 2016 | linkuj wpadnijcie kiedyś w Beskidy na trekking - ostatnio 24km z buta po Beskidach i miałem zakwasy jak po 80 na rowerze w górach :DDDD
piofci
| 08:29 poniedziałek, 18 stycznia 2016 | linkuj I tak długo wytrzymałeś..moje gazety i ochraniacze pozwalają mi tylko na godzinę czucia stóp ;) Ale Wilk ostatnio pisał..nie ma złej pogody, są tylko źle ubrani rowerzyści ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa inieo