avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139717.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Przełęcz Kocierska...

Niedziela, 7 lutego 2016 · dodano: 07.02.2016 | Komentarze 7

...z koksami z Trzebini:)
Jaworzno-Chrzanów-Trzebinia-Wygiełzów-Zator-Andrychów-KOCIERZ-Andrychów-Zator-Kamień-Alwernia-Trzebinia-Jaworzno

Genialne warunki pogodowe dzisiaj.Halny rozwiał wszelkie brudy z powietrza.Widoki na Babią Górę,Pilsko,TATRY powalały!.Dodam więcej fotek z Jackowego fejs zbuka

piofci
| 18:16 czwartek, 11 lutego 2016 | linkuj nie wiem czy takich zawodników określać jako amatorów..Kaiser też sam nazywa się amatorem, a każdy wie jak jest ;)
| 21:47 wtorek, 9 lutego 2016 | linkuj Sportowiec po byku...ostatnie miesiące to pewnie czas na regenerację:)
Lama
| 12:20 wtorek, 9 lutego 2016 | linkuj Nie używam telefonu - można dostać raka, a jo żech sportowiec!
| 12:08 wtorek, 9 lutego 2016 | linkuj Nie sciemniaj Radek tylko odbieraj telefony ,bo gustav chciał obejżeć jakąś Twoją lampkę do rowera:)
A moja forma do dupy,Zwykle trzymałem koło hehe.Jacek to koks jakiego nie znałem wśród amatorów.
Lama
| 12:00 wtorek, 9 lutego 2016 | linkuj Bardziej martwi mnie Twoja forma na początku lutego :>
enyłej...
na ostatnim foto ewidentnie widać, że zaginacie czasoprzestrzeń o.O
| 17:05 niedziela, 7 lutego 2016 | linkuj Średnia z ekipą i wszystkimi podjazdami to 31km/godz.Mnie spadła z dojazdami do i z Trzebini.Masakra jaką mają formę w lutym...
No i szkoda że nie pogadaliśmy dłużej na Kocierskiej.
| 16:51 niedziela, 7 lutego 2016 | linkuj masakra z tą średnią - a ja Was naiwny goniłem :DDDD ps. ludzi gubiliście po drodze - ostatniego wyprzedziłem pod samym szczytem ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa tobse