avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139637.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Rower:Merida

Bukowska Czasówka...

Czwartek, 10 marca 2016 · dodano: 10.03.2016 | Komentarze 5

Trening przed pracą standardową traską przez Sierszę i Bukowno.
Jazda bez choćby symbolicznego śniadania to był średni pomysł.W Czyżówce szybka przekąska w sklepie,do tego "lekki" isotonik i od razu lepiej się jedzie;)

Info dla wszystkich bikerów z Jaworzna i okolic którzy zaglądają na tego beznadziejnego bloga,albo podobne nie mniej zryte moich znajomych...;)

Czas i pora na kolejną odsłonę rywalizacji na ul.Bukowskiej.U mnie dzisiaj bez większej spiny 13 minut,30 sekund.W styczniu miałem lepszy czas ze średnią powyżej 40km/godz,ale wtedy woziłem się na kole Jackowi.Kto zna Jacka ten wie...

Lama
| 10:54 sobota, 12 marca 2016 | linkuj Z tymi wspomagaczami na bukowskiej to tak nie do końca. Jak już jest wiatr "z tyłu", to przeważnie rozbija się o gęsty las i prawie nic nie daje. Lepsze efekty dają wyprzedzające tiry. W takiej dziurze powietrznej można z 500m nieco podciągnąć :)
W zeszłym roku próbowałem 2 razy w drugą stronę i wyszło 13:40 z tendencją do zbicia 10-15s, ale nie zajeżdżałem się na 100%. Masz punkt zaczepny, możesz próbować. Łatwo nie ma, bo asfalt jeszcze gorszy niż w standardową stronę :/
| 09:58 sobota, 12 marca 2016 | linkuj Start lotny od strony Bukowna,znak "Bukowno".Koniec przed wiaduktem kolejowym,znak " niebezpieczny zakręt w lewo".Były plany rywalizować w drugą stronę,ale zostanie po staremu.Traska na całej długości lekko opada ok 20m,no i częściej wieje w plecy od wschodu.Średnie większe dzięki temu ,no i można się dowartościować kolarsko zapominając o takowym ułatwieniu;)
Dodam tylko że pomysł wyszedł 2lata temu od Przemka,vel "nedvet"Pozdro!

xtnt...każdy szanujacy się biker,ma w swoim parku maszynowym przynajmniej dwa rowery.Górala i szosę...;)
Lama
| 10:35 piątek, 11 marca 2016 | linkuj Ja przedwczoraj- 13:24 i mógłbym jeszcze trochę urwać, ale co z tego, skoro pod górkę wyprzedzają mnie wędkarze na składakach... ;)

xtnt - od znaku do znaku, obczaj segment na stravie to się kapniesz

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa oduma