avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139717.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Rower:BULLS

Endomondo test...

Piątek, 8 kwietnia 2016 · dodano: 09.04.2016 | Komentarze 6

Pierwsza jazda z aplikacją Endomondo.Miała być Strava,ale zdaje się że jest tylko po angielsku.Niestety ze mnie cienki lingwista,a i za bardzo ten język zajeżdża bekonem,miętą i cienkim piwem:)
Traska ,a jakże przez Bukowno i Sierszę.Jak ogarnę temat do końca,będę dodawał na BS i FB mapki i inne dane

demek
| 22:06 niedziela, 10 kwietnia 2016 | linkuj https://cyclingirl.pl/strava-aplikacja-idealna/
"Nigdy nie bawiły mnie elektroniczne nowinki techniczne. Telewizora nie mam, smartphone’a kupiłem niedawno. A jak Smartphone to trzeba było zainstalować jakieś aplikacje"
marusia
| 18:57 niedziela, 10 kwietnia 2016 | linkuj Endo daje radę :] Następnym razem wrzuć tu Endomapkę z trasy. Ładne zdjęcie z tego srajfona.
| 17:24 sobota, 9 kwietnia 2016 | linkuj Co Wy kurwa do mnie mówicie!? Od dwóch tygodni mam pierwszego srajfona i jeszcze nie jest do końca poznany.Ogólnie słabo poruszam się w tych wszystkich wynalazkach,bo do tej pory zajęty byłem pracą,wychowywaniem dzieci,remontami,budowami i innymi przyziemnymi sprawami...
No ale staram się dogonić postęp w tych sprawach,ale cudów nie ma co oczekiwać bo generalnie mam na to wyjebane.Tyle co trzeba i niezbędne na co dzień:)
nedvet
| 15:08 sobota, 9 kwietnia 2016 | linkuj funio rejestruj sobie trasę jakim chcesz programem, a potem wgrywaj na strave!!
| 13:33 sobota, 9 kwietnia 2016 | linkuj dawaj na strave a nie jakieś biegacką endomendę instalujesz!
piofci
| 09:04 sobota, 9 kwietnia 2016 | linkuj Jak masz endomondo to mozesz miec i strave, nie wierze ze nie ma wersji PL.

A jak nie to zainstaluj sobie w telefonie zwykly darmowy gps tracker jakich pelno..bedzie Cie sledzil w trasie a po wycieczce pozniej szybki eksport pliku gpx do stravy i zalatwione.

Endomondo jest beee.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa akzes