avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139717.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Podjazdy:1700 m
Rower:Merida

Rabka Zdrój...

Niedziela, 17 kwietnia 2016 · dodano: 17.04.2016 | Komentarze 4

Jaworzno-Chrzanów-Trzebinia-Wygiełzów-Zator-Wadowice-Sucha Beskidzka-Rabka Zdrój-powrót to samo,no prawie to samo...

Wiatr dzisiaj rządził,zwykle w twarz.Wypad ze skromną ekipą z Trzebini.
Zapora w Świnnej Porębie

Marcin kołowrotek

Zaspałem dzisiaj,dlatego taki nieogolony...ale i tak mrał...

Zjazd do Suchej Beskidzkiej

Rabka sklep.Zjadłem gulasz angielski,do tego sałata nowa...

Park Zdrojowy w Rabce

Rafał lans

Marcin kołowrotek.Niezłe łydy...

Tatry

Koleś z Jaworzna którego dopiero poznałem.Zwykle woził się na kole,ale młody jest...

Wadowice

;)
Pozdro i do następnego!

Więcej fotek u Krzycha i Rafała

daniel3ttt
| 20:24 poniedziałek, 18 kwietnia 2016 | linkuj Tatry to miałem wczoraj na wyciągnięcie ręki, paluszka :P
piofci
| 17:15 poniedziałek, 18 kwietnia 2016 | linkuj Przynajmniej fajnie ubrany!;) Funio, koksujesz chyba w tym roku niczym Gustav suplementy;)
| 05:51 poniedziałek, 18 kwietnia 2016 | linkuj Też widzieliśmy wczoraj Tatry :P
demek
| 21:01 niedziela, 17 kwietnia 2016 | linkuj Tego na kole spotkałem na Krakowskiej, zastanawiałem się czy dojedzie do domu ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa akzes