Rower:BULLS

DECATHLON...

Sobota, 30 kwietnia 2016 · dodano: 30.04.2016 | Komentarze 6

Sosnowiec niestety...
Do mojego ulubionego Mega Sklepu Sportowego.
Droga do Sosnowca bywa niebezpieczna...

Ups!

To już drugi zerwany łańcuch w dwa dni...moc w nogach jest,nie ma to tamto...

Brawo JA!

Ten sklep dla mnie,to jak dla innych facetów burdel...I LIKE IT!

piofci
| 08:35 niedziela, 1 maja 2016 | linkuj Karel ma troche racji, decathlon jakosciowo jest bardzo kiepski. To sklep dla niedzielnych rowerzystow,takich ktorzy jezdza rekreacyjnie. A Ty raczej do takich nie nalezysz:) Tylko i wylacznie internet..
| 18:37 sobota, 30 kwietnia 2016 | linkuj hehe...mądrale kurwa,ale i tak Was lubię:)
Piotr | 18:32 sobota, 30 kwietnia 2016 | linkuj Miernik mocy by wyszedł poza skalę :D
Obserwator | 18:29 sobota, 30 kwietnia 2016 | linkuj Nie zmieniaj przełożeń pod obciążeniem to i łańcuchy dłużej pożyją.
| 18:14 sobota, 30 kwietnia 2016 | linkuj w deka byłem raz, tam kupiłem swój pierwszy kask rowerowy i tyle mnie tam widzieli - co tam ciekawego jest obecnie? dzis byłem z kolei w bielskim inter-sporcie, bo chciałem popaczeć za jakimiś gaciami na szelkach, to bida letka, wybór ciuchów mały, chciałem w ostateczności z bidonami jakimiś fajnymi wyjść to nic nie znalazłem... jednak co internet to internet ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa sttoj