avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139397.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Podjazdy:800 m
Rower:Ridley

Bożocielny trening z ekipą z Trzebini...

Czwartek, 26 maja 2016 · dodano: 26.05.2016 | Komentarze 4

Jaworzno-Trzebinia-Zabierzów-Olkusz-Bukowno-Jaworzno

Masochizm z mojej strony,Po nocnej zmianie bez grama snu ledwo dokulałem się do Trzebini,a oni z miejsca do Zabierzowa pod Krakowem 50km,godz...Potem jakieś niespodziewane podjazdy,ataki na każdy szczyt,rywalizacja.A mnie nawet gadać się nie chciało.Lody w Bukownie to najjaśniejszy element dzisiejszego treningu i zawarte w nich cukry proste...
Bożocielne śmieci

Hej młody.Zaproszenie do znajomych na FB masz wysłane:)

Takie klimaty.

No i nie byłbym sobą na dzisiejszą okoliczność...
Boże ciało –
Więcej foto u Jacka i Krzyśka

piofci
| 07:51 poniedziałek, 30 maja 2016 | linkuj Mijaliśmy się na Bukowskiej, żałuję że nie na początku drogi bo z takim pociągiem pobiłbym swoją życiówkę na prostej ;)
Lama
| 20:33 czwartek, 26 maja 2016 | linkuj Nie pękaj. Ja byłem z wami po 2 nocach bez snu i bez formy na Magurce... i jeszcze ograłem Cie na finiszu, cieniasie hehe :)
| 19:54 czwartek, 26 maja 2016 | linkuj to również najjaśniejszy element dzisiejszego wpisu :PPPP
| 19:54 czwartek, 26 maja 2016 | linkuj hehehe, mem na końcu idealny :DDDD

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zeciw