avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139717.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Rower:BULLS

DECATHLON...

Niedziela, 3 lipca 2016 · dodano: 04.07.2016 | Komentarze 3

Sosnowiec.
Na zakupy do mojego ulubionego Mega Sklepu Sportowego.

Na dzisiaj plan był aby zrobić mocny trening z ekipą z Trzebini,tzn. ból mięśni,ogień w płucach,szpik u nosa.. Nadeszła jednak pora monsunowa,a w takich warunkach nie ma zabawy.
Ale zakupy też były ok:)

| 18:14 poniedziałek, 4 lipca 2016 | linkuj Dziewuchy wpadły mi w kadr gdy fociłem piękny równy chodnik i drzewo takie tam..a boga w sercu nie mam,tylko pół litra krwi:)
Lama
| 15:47 poniedziałek, 4 lipca 2016 | linkuj ta z prawej ma ze 40 :>
| 06:29 poniedziałek, 4 lipca 2016 | linkuj Zakupy w niedzielę? Boga w sercu nie masz... Ty uważaj z tymi zdjęciami, bo to pannice niepełnoletnie, a mam dużo ciekawszych zajęć niż wizyty w zakładzie karnym :DDDDD

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa tapra