Rower:BULLS

Wielka Puszcza...

Niedziela, 17 lipca 2016 · dodano: 18.07.2016 | Komentarze 4

Jaworzno-Oświęcim-Wilamowice-Porąbka-Wielka Puszcza-Andrychów-Zator-Babice-Jaworzno

Na dzisiaj plan był aby zrobić mocny trening z mocną ekipą z Trzebini,ale pogoda wzięła się i zjebała.Nie ma zabawy na szosie gdy
leje.No ale mnie chciało się jeździć...
Po drodze dwa telefony i wyciągnąłem Kubę na rower.Nie ma siedzenia w domu!.A co my sobie pogadali to nasze.Pozdro i do następnego!:)

Po fotkach można by wywnioskować że to był jakiś ekstremalny trip,ale było naprawdę sympatycznie,Trochę popadało ale temperatura była wysoka,jak to w lipcu:)

| 21:18 wtorek, 19 lipca 2016 | linkuj Wrzucę tą fotkę na fb,może innym też się spodoba;)
CFCFan
| 11:09 wtorek, 19 lipca 2016 | linkuj Faktycznie foty są ekstremalne :) Ale to ze stolikiem wymiata :)
Gość | 07:13 poniedziałek, 18 lipca 2016 | linkuj Stolik,stolik...ale co na stoliku!
Najlepsiejsze danie na świecie,woda,słód jęczmienny,chmiel;)
Uwielbiam tą miejscówkę w Wielkiej Puszczy,tam zawsze "brak zasięgu" hehe
K. | 07:03 poniedziałek, 18 lipca 2016 | linkuj Ahahah co za bogata fotorelacja, same atrakcje po drodze, a ten stolik wzruszył mje do łez :DDDDDDD

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa itree