Rower:BULLS

Przegibek,górka taka...

Niedziela, 12 lutego 2017 · dodano: 12.02.2017 | Komentarze 4

Jaworzno-Oświęcim-Wilamowice-Bielsko Biała-PRZEGIBEK-Kobiernice-Kęty-Wilamowice-Oświęcim-Jaworzno
Takie rzeczy tylko w Netto.Lekkie zdziwko z mojej strony na tankowaniu w Oświęcimiu

Mróz nie odpuszczał przez cały dzień.Ale za to słonecznie.Na tym przystanku jak w termosie,no i ta nazwa jak z PRL-u:)

Podjazd na przełęcz Przegibek.To prawie na samej górze,bo doszło do rywalizacji...

Na dole zacząłem gonić sześcioosobowa ekipę trenującej młodzieży.Objechałem czworo hehe.Oj gdybym nie był bez śniadania ,miał lżejszy rower i miał SPD..;)

Wyżej już tylko z buta.Moje buty zostały na pedałach:)
Nie było czasu na delektowanie się widokami,które  zresztą marne dzisiaj były.Zagotowałem się deko,no i od razu zjazd z młodzieżą.Na zjeździe byli bez szans hehe

Zapora na Sole.Jedna z trzech
Fit;)

Samojebka musi być:)

Na koniec pozwoliłem sobie na chwileczkę zapomnienia...Frytki,skrzydełka i kawa.Bez cukru ofkors:)

| 07:22 niedziela, 19 lutego 2017 | linkuj Hehe...co racja to racja,ale jaki za to EFEKT PLACEBO! po zażyciu.Zawsze to lepsze niż Prince-Polo i Cola:D
| 06:48 niedziela, 19 lutego 2017 | linkuj ahaha, Tomasz to są SUPLEMENTY DIETY - zupełnie niegroźne środki poprawiające urodę i mające wpływy na urok osobisty ;)
| 22:19 środa, 15 lutego 2017 | linkuj Jak Rybnicki SMOG pójdzie precz!;)
gustav
| 20:39 niedziela, 12 lutego 2017 | linkuj Funio koxiarzu,kiedy Rybnik nawiedzisz? nawet dosłownie ;))

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa lisze