h 0:00 km/h:

Przełęcz Kocierska...:)

Niedziela, 19 lutego 2017 · dodano: 19.02.2017 | Komentarze 1

Jaworzno-Beskid Mały-trochę Beskidy Śląskiego-Jaworzno

Jedyny słuszny kierunek...GÓRY!:). Ciągnie mnie tam jak nie przymierzając..,.plebana do ministrantów hehe

Odpuściłem sobie jazdę na szosie.Szkoda sprzętu na ten cały syf na drogach.

Tego nie planowałem,ale jak już przejeżdżałem wspomnę...
Wczoraj trąbiono w mediach o wypadku autokaru turystycznego z samochodem osobowym w Zagórzu,blisko Chrzanowa.To właśnie to miejsce,ten zakręt.Dwie ofiary z Citroena:(

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dalej na Zator
Nasi tu byli hehe

Teraz w dół,potem tylko pod górę:)

Przed Andrychowem trzech kolesi na szosach.Ten z lewej z Dąbrowy Górniczej na rowerze bez sprawnej zmieniarki biegów. Wybrał się na Kocierz na.zjebanym napędzie,Zjeba z mojej strony ofkors hehe.
Ten z prawej z Zatora,koks jakiś,Jeden z lepszych na podjazdach znany na stravie.Kocierską od znaku na dole 8% na szczyt  robi ponoć w 11minut.Ten w środku znany mi Damian z Kwaczały koło Trzebini.Ambitny,sympatyczny i chyba zdolny kolarz:)

14 minut Damiana.

Kocierz

Pozdro młody i do następnego!:)

Żar

Jezioro Żywieckie

;)Bufet na 120 kilometrze.Należało mi się:)