avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139397.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Rower:Merida

Trening z ekipą z Trzebini...

Niedziela, 19 marca 2017 · dodano: 19.03.2017 | Komentarze 1

Jaworzno-Bukowno-Trzebinia-podkrakowskie zadupia-Krzeszowice-Chrzanów-Jaworzno

Porażka,dno i metr mułu,obciach,wstyd,Kaczyński,przegrana,kompromitacja,Macierewicz,plama,obsuwa,PIS,niepowodzenie,Duda,klęska,Misiewicz...to wszystko mam w głowie po dzisiejszym treningu.
Nie dotrzymałem koła kolegom do końca i odpadłem.No i żadne wytłumaczenie że cały tydzień nocna zmiana w pracy,permanentne niewyspanie i przeziębienie...
Teraz mam myśli samobójcze i oglądam telewizję TRWAM...;)

Trzebinia

Pozornie dobra pogoda.Zimno i pizgało jak cholera z zachodu

Rysiek coś tam gmera przy oponie.Niby taki PRO a przyjechał nieprzygotowany hehe

Zabierzów.Ten starszy pan dzisiaj rozprowadzał...

No i to by było na tyle wspólnego kręcenia.Kawałek dalej pogoniłem ich precz,aby mnie nie wkurwiali odchodząc na każdej chopce.Niby czekali ,ale pie...lę taką łaskę...
A Marcin chyba jara szluga...już wysyłam fotkę do Jego szanownej małżonki;)